АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА

Агресивні люди висловлюють свої думки, переконання, почуття, порушуючи права інших, які почуваються з ними ніяково. Вони поводяться зверхньо, принижуючи інших, знаходячи їхні вразливі сторони.

Вони ніби кажуть: "Я так думаю, я так хочу, я так відчуваю і мене не хвилює, що з тобою". За цим стоїть: "Я підкорю тебе, поки ти не підкорив мене. Я буду першим!"

Вигода  агресивної поведінки  

  • за агресивних людей часто роблять щось інші;
  • події відбуваються так, як вони хочуть, тому, що вони контролюють ситуацію;
  • вони часто досягають того, що вони хочуть;
  • вони успішні в ситуаціях, які вимагають боротьби, суперництва.

Негативні наслідки

  • агресивна поведінка створює багато ворогів, а це спричинює страх;
  • бажання домінувати та керувати людьми потребує багато енергії, відчувається постійне напруження;
  • стосунки з товаришами пов'язані здебільшого з негативними почуттями;
  • часто виникають суперечки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НУШ 1-2 клас Профілактика булінгу Заняття

НУШ Безпечний інтернет Казка про черепашку

НУШ Дидактична гра для дітей з особливими потребами