ВИВЧЕННЯ СІМ'Ї В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Алгоритм вивчення сім'ї



  1. Прізвище, ім'я, по батькові кожного члена сім'ї. 
  2. Склад сім'ї (повна, неповна, багатодітна).
  3. Житлово-побутові умови.
  4. Матеріальне забезпечення.
  5. Виховний потенціал сім'ї (негативний, слабкий, нестійкий, сильний).
  6. Характер взаємин в сім'ї:

  • між дорослими членами сім'ї (аморальні, конфліктні, нестійкі, комплексні, гармонійні)

  • позиція дитини в сім'ї (грає роль попелюшки; уникає спілкування з батьками; невпевнена в собі; залякана авторитарним ставленням; ніхто нею не цікавиться; належить сама собі; об'єкт постійних сварок дорослих, кожний з яких намагається перетягнути її на свій бік; "кумир сім'ї";  педагогічно виправдана).

  • ставлення дитини до батьків (цінує сімейні відносини; батьки авторитетні; ставиться байдуже; батьки авторитетні, цінує сімейні взаємини). 
      7. Настанови дитини, щодо батьків і себе:
  •  "Я потрібна батькам, вони мене люблять, і я їх теж";
  • "Я потрібна батькам, вони мене люблять, вони існують заради мене";
  • "Я не потрібна батькам, вони мене не люблять, але я від усієї душі бажаю подобатися їм";
  • "Я не потрібна батькам, вони мене не люблять, дайте мені спокій".

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НУШ 1-2 клас Профілактика булінгу Заняття

НУШ Безпечний інтернет Казка про черепашку

НУШ Дидактична гра для дітей з особливими потребами