ВИВЧЕННЯ СІМ'Ї В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Алгоритм вивчення сім'ї
- Прізвище, ім'я, по батькові кожного члена сім'ї.
- Склад сім'ї (повна, неповна, багатодітна).
- Житлово-побутові умови.
- Матеріальне забезпечення.
- Виховний потенціал сім'ї (негативний, слабкий, нестійкий, сильний).
- Характер взаємин в сім'ї:
- між дорослими членами сім'ї (аморальні, конфліктні, нестійкі, комплексні, гармонійні)
- позиція дитини в сім'ї (грає роль попелюшки; уникає спілкування з батьками; невпевнена в собі; залякана авторитарним ставленням; ніхто нею не цікавиться; належить сама собі; об'єкт постійних сварок дорослих, кожний з яких намагається перетягнути її на свій бік; "кумир сім'ї"; педагогічно виправдана).
- ставлення дитини до батьків (цінує сімейні відносини; батьки авторитетні; ставиться байдуже; батьки авторитетні, цінує сімейні взаємини).
7. Настанови дитини, щодо батьків і себе:
- "Я потрібна батькам, вони мене люблять, і я їх теж";
- "Я потрібна батькам, вони мене люблять, вони існують заради мене";
- "Я не потрібна батькам, вони мене не люблять, але я від усієї душі бажаю подобатися їм";
- "Я не потрібна батькам, вони мене не люблять, дайте мені спокій".

Коментарі
Дописати коментар