Завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання


Джерело: 
Автор: Наталя Четверікова
  • Захист і забезпечення прав і свобод дитини з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу та під час перебування дитини в сім'ї.
  • Виявлення дітей, у яких виникають труднощі у спілкуванні та взаємодії з оточуючими або які проживають у сім'ях, які опинилися у складних життєвих обставинах.
  • Визначення соціальних питань, які потребують негайного вирішення причин та труднощів; при потребі, скерування до відповідних фахівців з метою надання відповідної допомоги.
  • Визначення статусу дітей з особливими освітніми потребами в колективі, надання рекомендацій класному керівникові щодо шляхів ефективної інтеграції такої дитини в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі.
  • Поширення інформації про засади інклюзивного навчання серед педагогів, батьків, дітей з метою формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами.
  • Участь у складанні розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та її індивідуального плану розвитку; участь в роботі психолого-педагогічного консиліуму.
  • Забезпечення дитини з особливими освітніми потребами та її батьків інформацією про інфраструктуру позашкільних навчальних закладів у мікрорайоні, місті, селі, сприяння щодо участі дитини в гуртках, секціях з урахіванням її можливостей.
  • Представлення інтересів дитини з особливими освітніми потребами у відповідних органах і службах.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НУШ 1-2 клас Профілактика булінгу Заняття

НУШ Безпечний інтернет Казка про черепашку

НУШ Дидактична гра для дітей з особливими потребами