ШЛЯХ ДО СЕРЦЯ УЧНІВ притча

 Засумували вчителі, не можуть знайти шлях до Сердець своїх учнів, щоб сіяти в них насіння добра. 

- Можливо, врятує мудрість? - спитали вони.

І знайшли мудреця, який сидів у печері.

- О мудрецю, - почали благати вони, вкажи нам шлях до Сердець наших учнів, щоб сіяти в них зерна добра, інакше покоління стане жорстоким!

Сказав їм мудрець:

- Дам вам шлях до Сердець ваших учнів, але віддайте мені натомість "дари" ваші.

Учителі перезирнулися: якого  "дару" від них вимагає Мудрець?

Тоді Мудрець сказав:

       - Якщо в когось є роздратування, дайте мені роздратування. 
Якщо в когось є гнів, дайте мені гнів. 
Якщо в когось є жорстокість, дайте мені жорстокість. 
Якщо в когось є грубість, дайте мені грубість. 
Якщо в когось є сумнів, дайте мені сумнів. 
Якщо в когось є ненависть, дайте мені ненависть. 
Якщо в когось є злоба, дайте мені злобу. 
Якщо в когось є страх, дайте мені страх. 
Якщо в когось є зрада, дайте мені зраду. 
Якщо в когось є марновірство, дайте мені марновірство. 
А якщо дасте пригорщу дурних звичок, я прийму й ці запилені брязкальця. 

Але не забудьте, чого вартий той, хто відніме одного разу подароване. 

Отже, я прийняв увесь бруд вашого Серця, і воно стає чистим.
А вам відкрию мудрість: шляхом до Серця учня є чисте Серце вчителя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НУШ 1-2 клас Профілактика булінгу Заняття

НУШ Безпечний інтернет Казка про черепашку

НУШ Дидактична гра для дітей з особливими потребами