НУШ 3 клас Завдання для розвитку креативного мислення

Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти - передумова успішного навчання

Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить в цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психо-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та ліцею (гімназії).

  Елементи змагань, які містяться в іграх, сприяють розвитку здібностей творчого мислення, залучають учнів до активного життя. Розв'язуючи ребуси, кросворди, учні поступово починають складати власні головоломки, що сприяє розвитку пам'яті, уваги, кмітливості.
  Діти вчаться: 
  • самостійно працювати з літературою;
  • аналізувати й систематизувати отримані дані;
  • робити висновки.



Прізвище, час _____________________________________

Клас___________________

Дата_______________


Завдання 1

До поданих слів доберіть (протилежні значення)

Іменники: бруд, світло, друг.

Дієслова: лягати, сміятися, говорити.

Прикметники: корисний, здоровий, високий.

Завданя 2

Оберіть два слова (з п'яти, що у дужках), які позначають суттєві ознаки першого слова, підкресліть їх.

Наприклад: сад (рослини, садівник, собака, паркан, земля). (Звичайно, і садівник, і собака, і навіть паркан потрібні саду, але якщо не буде землі та рослин, то й  садку не буде за чим доглядати, собаці нічого буде охороняти, а паркану - оточувати, тому найважливіша для саду - земля і рослини.)

1. Річка (берег, риба, рибалка, водорості, вода).

2. Місто (автомобіль, будинок,велосипед, натовп, вулиця).

3. Хлів (сіновал, кінь, дах, худоба, стіни)

4. Книжка (малюнок, війна, папір, любов, текст). 

5.  Гра (карти, гравці, штрафи, покарання, правила).

6. Спів (дзвін, мистецтво, голос, аплодисменти, мелодія).

7. Читання (очі, друк, книжка, картинка, слово).

 8. Лікарня (приміщення, сад, лікар, радіо, хворі)

 9. Ділення (клас, ділене, олівець, дільник, папір)

10. Спорт (медаль, оркестр, змагання, перемога, стадіон).

Завдання 3

Продовжіть числовий ряд:

  • 3, 6, 9, 12, 15, 18...
  • 1, 2, 4, 8, 16... 

Завдання 4 

Домалюйте фігуру:

Завдання 5 

Розфарбуйте фігури так, щоб згори опинився червоний трикутник, під трикутником - жовте коло, а під ним - зелений квадрат.

Завдання 6 

Домалюйте фігуру в цьому логічному ряду: 

Завдання 7 

Порахуйте фігури і запишіть результат.



 

 ОБРОБКА

Завдвння 1  

За кожну правильну відповідь нараховується 0,5 бала. Максимальний бал за завдання - 4,5.

Завдвння 2  

За кожну правильну відповідь нараховується 0,5 бала. Максимальний бал за завдання - 5. 

Завдання 3 

21 - 1 бал

32 - 1 бал

Максимальний бал за завдання - 2 бала 

 Завдання 4 

Правильне виконання - 1 бал

Завдання 5 

За правильне розфарбовування фігур - 1 бал

Завдання 6

За правильне рахування:

  •  кіл - 4 (0,5 бала); 

  • трикутників - 5 (0,5 бала); 

  •  квадратів - 3 (0,5 бала);  

  •  овалів - 2 (0,5 бала);

Загальний підсумковий результат за виконання всіх завдань - 17,5 балів.  


Автор: Ганна Панаскевич, психолог СЗШ І-ІІІ ст. №1, м. Хмільник, Вінницька обл.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НУШ 1-2 клас Профілактика булінгу Заняття

НУШ Безпечний інтернет Казка про черепашку

НУШ Дидактична гра для дітей з особливими потребами