Публікації

Рекомендації учням з профорієнтації

Зображення
☝ Кожен сам обирає свою професію і сам має помилятися та вчитися на своїх помилках. ☝ До порад треба прислухатися, а приймати рішення та діяти - самостійно. ☝ Усвідомте цінність вашого вибору (для себе і для суспільства), вивчайте професію і все, що з нею пов'язано. ☝ Зорієнтуйтеся у конкретній соціально-економічній ситуації (потрібність, престижність, зарплата тощо). ☝ Промовляючи "Я хочу", знайте, що ви можете, і що потрібно за поточних обставин. ☝ Окресліть майбутню професійну мету (мрію), підставте її з іншими цілями (особистісними, сімейними, суспільними). ☝ Побудуйте для себе систему найближчих і подальших перспектив, як етапів руху до мети. ☝ Не бійтеся пошуку, ризику, сміливо виправляйте помилки, повертайтеся з неправильно обраного шляху. ☝ Обирати потрібно не тільки професію, а й стиль життя та вид діяльності, який вам підходить. ☝ Будьте відповідальні в рішеннях: життя не знає чернеток. ☝ Майте резервний варіант на випадок невдачі. ☝ Усвідомте труднощі (зовнішні

16 порад для підвищення самоповаги

Зображення
Пам'ятай про свої добрі (позитивні) якості, замість того, щоб запам'ятовувати погані.  У всьому, що ти робиш, намагайся віднайти щось хороше. Привітай себе з цим успіхом. Постійно згадуй свої успіхи. Роби собі приємне. Пробачай собі помилки. Ти можеш ставитися до них суворо, але все ж ти їх припускаєшся. Визнай свою помилку й адекватно (рівноцінно) компенсуй втрати. Не перекладай провину на інших - це ознака безсилля, слабкості. Так само не "передай куті меду" звинувачуючи тільки себе. Учись любити своє тіло. Дій так, ніби ти найкраща, легка у спілкуванні, надзвичайно розумна, гідна любові й інших радощів буття, і ти будеш такою. Шукай і приймай допомогу, підтримку й пораду, коли в цьому є потреба. Стався до себе добре. Твоя самоповага ніколи не зросте, якщо ти не будеш ставитися до себе як слід. Пам'ятай: та, яка любить себе, має хороший вигляд, прекрасне здоров'я, вона добре ставиться до інших. Відмовся від переконання, що ти - "безнадійний випадок"

Поради вчителям для покращення настрою 😊

Зображення
 Поради вчителя В.І.Слуцького для покращення настрою Будьте оптимістами! Педагогіка - наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант). Не забувайте головного: діти - істоти парадоксальні (дорослі - теж).  Якщо в тебе з'явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам. У відносинах з адміністрацією є така тактика: погоджуйтеся абсолютно з усім, що вам будуть радити чи наказувати, але робіть тільки те, що самі вважаєте за потрібне. І не тягніться до кар'єри. Пам'ятайте, що відмінність учителя від директора полягає в тому, що його легко зняти з роботи, а вчителя важко. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "доброго дня", теж можна виховувати і піднімати собі настрій. Учитель повинен бути завжди у формі, завжди підтягнутим, завжди у гарному настрої. Користуйтеся правилом Д.Карнегі: "Якщо хочеш бути щасливим - будь ним". Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяль

Профілактика наркоманії та СНІДу Незакінчений щоденник (нарис)

Зображення
 Незакінчений щоденник Учора відсвяткував своє вісімнадцятиліття. Як завжди: алкоголь, сигарети. Друзі, можна сказати, змусили спробувати курнути траву. Спасибі друзям. Гидота неймовірна. Упевнений, що більше в житті не вживатиму наркотиків. Збрехав. Нудна компанія. Робити було нічого. Викурили по косяку. Посміялися.  У курінні трави не бачу нічого поганого. Залежності не викликає. Якийсь час забуваєш про свої проблеми. По-моєму, це кращий спосіб розслабитися. Деякі з моїх друзів говорять, що я став на слизьку доріжку. Дурниця. Сила волі є. Звикання немає. У будь-який момент зможу кинути. Наркоманом бути не хочу і не буду. Наркомани - не люди, а живі трупи. До наркоманів усім байдуже, крім таких, як вони. Не хочу стати одним із них. Трава - незначний момент у моєму житті. Незабаром набридне. Хто б міг подумати, що так багато людей у моєму дворі курить травку регулярно. З'явилися нові друзі, багато старих друзів від мене відвернулися. Дивні люди. Яка різниця, курю я чи ні? Ідеальних

Поради батькам ліворуких дітей

Зображення
  Щоб допомогти ліворукій дитині батькам необхідно: Зробити так, щоб ваша ліворука дитина ніколи, ні за яких обставин не відчувала ваше  негативне ставлення до її ліворукості. Не думайте, що дитина не помітить вашого злого погляду, важкого зітхання тощо. Не драматизувати ситуацію шкільних невдач. Ваша дитина повинна бути впевнена: всі помилки і недоліки можна виправити; немає проблем, які не можна вирішити з вашою допомогою. Якщо не вдається правильно писати літери, якщо вони не запам'ятовуються, якщо вони криві і "скачуть" в різні боки, - необхідно проводити заняття із розвитку моторики руки і координації руки та очей. Ці заняття необхідно проводити щодня, але не більше 15-20 хвилин. Добре допомагають заняття з ліплення, малювання, вишивання та в'язання вузликів на шнурку. Якщо дитина пише із дзеркальним відображенням, переставляє літери, губить слова при читанні, плутає ліву і праву сторони, спробуйте потренувати її зорово-просторове сприймання. Чітко спланувати рац

Життєва мудрість. Притча

Зображення
 Монах і Змія     В одній пустелі жила неймовірно люта та отруйна Змія, яка нападала на людей, тому вони намагались оминати пустелю. Одного разу монах подорожував у святі місця, і шлях його проходив через пустелю. Її можна було обійти, та й люди вмовляли монаха йти іншою дорогою. Однак, монах пішов пустелею. Там він зустрів Змію. Вона була здивована сміливістю монаха і сказала: "Я бачу, ти мудрий монах, навчи мене цієї мудрості". Монах сказав, щоб вона перестала нападати та кривдити людей. Щойно люди дізнались, що змія безпечна, вони стали знущатися з неї. Пройшло небагато часу, коли монах повертався додому і побачив змію в жахливому стані. Вона поскаржилась монаху, шкодуючи, що прислухалась до нього. Тоді монах відповів: "Змія, я говорив тобі "не кусай", але сичати можна".      В житті неможливо прожити без непорозумінь, інцидентів та конфліктів. Однак потрібно діяти так, щоб не заподіювати зла іншому.

Притча. Профорієнтація

Зображення
 Істина      Було це дуже давно, коли люди вірили, що існує багато богів. Одного разу боги вирішили створити Всесвіт. Створили зірки, сонце, моря, гори, людину та істину. Однак, постало питання: куди заховати істину, щоб людина не змогла її відшукати, їм хотілось продовжити шлях пошуку істини. "Давайте, сховаємо її на далекій зірці", - сказав один. "А давайте сховаємо її на найвищій горі", - запропонував інший. "Ні, давайте, покладемо її на дно глибокої безодні" - "А може, сховаємо її на зворотньому боці місяця?" А наймудріший бог сказав: "Ні, ми сховаємо істину в середині людини. Тоді вона шукатиме її в усьому Всесвіті, не знаючи, що постійно носить її в собі".       Коли людина приймає важливі рішення в житті, вона часто вагається, чи правильно поступає. Тому завжди треба прислухатись до самого себе.  А у професійному самовизначенні до думки дитини.